Alla inlägg under januari 2010

Av Ebba - 31 januari 2010 21:55

Frukosten [100 kcal]

Lunchen blev 2 mackor med ost och tomat [350 kcal]

Middagen bestog av en hamburgare från donken..[260 kcal]

övrigt, 3 godisar och 1 dl fanta [150 kcal]

= har alltså fått i mig 860 kcal idag.


Sedan har jag räknat ut min egen kroppsförbränning utan träning:ca 1400 kcal /dygn.


Så om man räknar med den så ligger jag ju minus idag. + att jag tränade yoga med. :) sedan har jag hållt på och hjälpa min bror med hans flytt. Lyft grejer och städat hela dan typ. helt okej. Kunde dock ha skippat hamburgaren!!

// EBBA



Av Ebba - 31 januari 2010 10:31

Har precis kommit hem från ett yoga pass på 1 h, de va faktiskt härligt!

Det bränner inte så många kcal men de är skönt endå. Men - ca 240 kcal iaf.


innan jag stack till yogan så åt jag ½ portion havregrynsgröt dränkt i kanel + 1 msk mjölk. och en kopp kaffe. ca 100 kcal


så nu ligger jag minus. vilket känns väldigt bra. Nu ska jag duscha och sedan skall jag göra mig iordning och hjälpa min bror.


skriver kanske sen när jag kommer hem igen. :)

// EBBA

Av Ebba - 30 januari 2010 12:41

JAG ÄR EN FET JÄVLA HORBULIMIKER NÄSTA VECKA SKA JAG LYSSNA MER PÅ ANA!


good luck to me ..

// EBBA





Av Ebba - 24 januari 2010 21:32

  


jag längtar tills att man ser mina höftben :)


Av Ebba - 20 januari 2010 14:37

Efter en morgon med massa mat som bara slank ner i magen för att sedan komma ut i toan är jag helt utmattad och trött. Därför sitter jag nu med dagens andra stora kopp kaffe. Allt i hopp om att bli lite piggare.


Önskar att jag kunde sluta spy. Ibland när jag står lutad över toaletter så känns de som att hjärtat liksom stannar upp någon sekund och sedan fortsätter i rusande fart! som om man sprungit ett maraton lopp.


Yeah yeah. nu blir det väl bara middagen som mamma kommer att tvinga i mig...


ska nog gå och lägga mig lite, för jag är grymt trött

// EBBA

Av Ebba - 19 januari 2010 14:35

Spy galla är ingen hit vill jag lova!


Men de då vet jag att allt är ute! :)


Igår blev de 500 kcal. Idag vet jag inte hur mkt eftersom att jag hetsade/spydde.

Hoppas inte kroppen tog upp alltöfr mkt. men ajg tror inte de, för jag åt på 20 minuter, och kroppen tar inte upp kcal förän efter cirka 50 min. menmen...ska nog inte äta nånting mer idag, bara en frukt tror jag.


vågen visar aldeles för mkt! :(


nu ska jag läsa lite bloggar och sen gå ut på en promenad och köpa cigg! panik bara en kvar..

 

okej flummigt inlägg. sorry.

// EBBA

Av Ebba - 17 januari 2010 18:50

snälla , vem som helst. Ge mig filmtips! jag vill se på någon film. Helst typ drama, eller komedi. Eller vad som helst. haha. har brist på idéer...


// EBBA

Av Ebba - 17 januari 2010 12:00

hennes ben kan inte gå ihop när hon går!





tänk om man hade haft sånna ben.... då hade jag vart glad!

Då hade man kunnat gå i korta shorts utan att skämmas.

Man hade kunnat gå i bikini på sommaren och inte behöva gå och gömma sig med en handduk runt sig. Jag ska kämpa!


Sommaren 2010 ska jag vara smal. 



Presentation

Delmål - 57 (x)
Delmål - 56 (x)
Delmål - 55 (x)
Delmål - 54 (x)
Delmål - 53 (x)
Delmål - 52 ( )
mål - 45 kg ( )

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hur gammal är du?
 14 år eller mindre
 15 år
 16 år
 17 år
 18 år
 19 år
 20 år eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards